18 mei gaan we weer lekker dansen in huis van de wijk in Schiedam Oost.

Kom lekker verkleed in het thema.

Ook deze avond zal er weer wat te drinken en te smullen verzorgd worden voor jong en wat minder jong.


Het was weer een heel gezellige disco.

Met een heerlijk welkomst drankje en passende hapjes.

De kinderen dansten lekker op de beats van dj Rien.

En ineens gingen we met de kinderen limbo dansen wat hilarisch leuk was.

De twee beste limbo dansers kregen nog een leuke prijs mee naar huis.

Toen iedereen moe maar voldaan naar huis ging kregen de kinderen ook nog een strandbal mee naar huis.